ایئر فورس کی ایلیٹ کلوز ایئر سپورٹ ملازمتوں میں 44 فیصد کمی کی جا سکتی ہے

چونکہ کانگریس مزید A-10 وارتھوگس کو سروس سے ریٹائر کرنے کی طرف بڑھ رہی ہے، ایئر فورس کا مقصد اگلے تین سالوں میں میدان جنگ میں قریبی فضائی مدد کے لیے ذمہ دار ایلیٹ ایئر مینوں کی تعداد میں کمی کرنا ہے۔
روز ریلی، محکمہ فضائیہ کے ترجمان نے Military.com سے تصدیق کی کہ سروس ٹیکٹیکل ایئر کنٹرول پارٹی، یا TACP، ملازمت کے میدان کو تقریباً 2,130 پوزیشنوں تک سکڑ کر رکھنے کا ارادہ رکھتی ہے -- سروس کے مطابق، 44 فیصد کی کمی۔ ایئر فورس نے کہا کہ میننگ اب "تقریباً" 3,700 ایئر مین ہیں۔
ریلی نے کہا، "فی الحال، میننگ میں کمی کی روشنی میں TACPs کو دوسرے کیریئر کے شعبوں میں دوبارہ تربیت دینے کا کوئی منصوبہ نہیں ہے، لیکن ایئر فورس ان لوگوں کے لیے مواقع کھول رہی ہے جو دوسرے کیریئر کو آگے بڑھانا پسند کریں گے،" ریلی نے کہا۔
اگلا پڑھیں: قانون سازوں نے معذور ویٹرس کو مکمل فوائد حاصل کرنے کی اجازت دینے کے بل کو پیش کیا، لیکن گزرنے میں رکاوٹیں باقی ہیں
ٹیکٹیکل ایئر کنٹرول پارٹی کے ایئر مین ایئر فورس میں ایک خاص جنگی کام کا حصہ ہیں اور جنگ کی گرمی میں اسکاؤٹ اور رہنمائی میں مدد کرنے کے لیے دیگر خدمات کے ساتھ سرایت کرتے ہیں۔ یہ سروس کی مشکل ترین ملازمتوں میں سے ایک ہے اور اس میں سخت جسمانی تربیت اور مؤثر اسائنمنٹ شامل ہیں۔
لیکن یہ کٹوتیاں اس وقت ہوئی ہیں جب فضائیہ چین کے ساتھ بڑھتے ہوئے تناؤ کے درمیان اپنی قریبی فضائی مدد کی صلاحیتوں کا از سر نو جائزہ لینے کی کوشش کر رہی ہے، یہاں تک کہ مزید A-10 وارتھوگس کو ختم کرنے کی کوشش کر رہی ہے -- ایک اہم ایئر فریم جس کے ساتھ TACPs نے کام کیا ہے -- 2024 نیشنل میں ڈیفنس اتھارٹی ایکٹ۔
ریلی نے ایک ای میل میں کہا کہ اگلے تین مالی سالوں میں، ایئر فورس TACPs کو "44% کم کرکے تقریباً 2,130 پوزیشنوں تک لے جانے کے لیے کہہ رہی ہے جس سے FY23 میں تقریباً 370 پوزیشنز، FY24 میں 610 پوزیشنز، اور FY25 میں 600 پوزیشنیں ہوں گی،" ریلی نے ایک ای میل میں کہا۔ بیان
ریلی نے کہا کہ ٹیکٹیکل ایئر کنٹرول پارٹی کا میدان، تاریخی طور پر، تقریباً 80 فیصد آدمیوں والا رہا ہے۔ سروس پہلے اس بغیر پائلٹ کے 20٪ سے کٹوتی کرنے کی کوشش کرے گی۔
3,700 سے 2,130 ایئر مین کی کمی صرف 42 فیصد کٹوتی سے زیادہ ہے، اور یہ فوری طور پر ظاہر نہیں ہوا کہ ایئر فورس قدرے زیادہ کمی کا حساب کیسے لگا رہی ہے۔
جب کہ ریلی نے مزید کہا کہ TACPs فضائیہ کی حکمت عملی کا ایک اہم حصہ بنے ہوئے ہیں اور یہ کہ "محکمہ دفاع پچھلے 20 سالوں سے انسداد بغاوت پر توجہ مرکوز کرنے کے بعد اسٹریٹجک مقابلے کی طرف پیش قدمی کے بعد اور بھی زیادہ ضروری ہو جائے گا"، کچھ سابق فوجیوں کو شک ہے۔
TACP میں کمی کی خبر پہلی بار ملٹری ٹائمز نے اپریل میں دی تھی۔ ٹروپس ان کانٹیکٹ، A-10 اور ایئر سپورٹ کے سابق فوجیوں کی سربراہی میں ایک ایڈوکیسی گروپ، نے کٹوتیوں کے انکشاف کے بعد ایک بیان جاری کیا جس میں کہا گیا ہے کہ کلوز ایئر سپورٹ، یا CAS، فوج کے لیے بہت ضروری ہے۔ گروپ نے دلیل دی کہ TACPs کو کاٹنے کے نتائج مہلک ہو سکتے ہیں۔
گروپ نے اپنی ویب سائٹ پر لکھا، "اگر کامیاب ہو جاتا ہے، تو یہ منصوبہ CAS کے پیشہ کو ختم کر دے گا اور امریکہ کی CAS کی صلاحیت کو کمزور کر دے گا۔" "زمینی دستوں کی مدد کی جائے گی، اگر بالکل بھی، سی اے ایس کے شوقینوں کی طرف سے ایک چھوٹے، مہنگے نازک طیارے کے بیڑے میں جو بہت کم موثر ہیں۔
اس گروپ نے A-10 وارتھوگ میں کٹوتیوں کے خلاف بھی جنگ لڑی ہے، 57 فٹ سے زیادہ پروں والے قریبی معاون طیارے کو 1970 کی دہائی سے فوج نے اڑایا ہے۔ اپنی خطرناک 30 ملی میٹر گیٹلنگ طرز کی بندوقوں کے لیے جانا جاتا ہے، اس طیارے نے عراق اور افغانستان کے ساتھ ساتھ پہلی خلیجی جنگ میں فوجیوں کی حفاظت کی۔
لیکن فضائیہ کے اہلکار A-10 کے بچاؤ کے لیے نہیں بھاگے۔
ایئر فورس چیف آف اسٹاف جنرل چارلس "C.Q." براؤن، جنہیں جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کے اگلے چیئرمین کے طور پر نامزد کیا گیا ہے، نے مارچ میں ایئر اینڈ اسپیس فورسز ایسوسی ایشن کے ایئر وارفیئر سمپوزیم میں صحافیوں کو بتایا کہ وہ توقع کرتے ہیں کہ سروس تمام A-10 2028 یا 2029 تک ریٹائر ہو جائے گی۔ انہوں نے دلیل دی کہ F-35A لائٹننگ II قریبی فضائی مدد فراہم کرنے کے قابل ہے۔
"میں کہوں گا کہ اگلے پانچ یا چھ سالوں میں ہمارے پاس اپنی انوینٹری میں سے A-10 ہو گا،" براؤن نے نامہ نگاروں کو بتایا۔ "A-10 ایک زبردست ہوائی جہاز ہے۔ یہ ایک غیر متنازعہ ماحول میں ایک زبردست ہوائی جہاز ہے۔ چیلنج یہ ہے کہ ہم مستقبل میں مزید مقابلہ کرنے والے ماحول میں ہونے جا رہے ہیں۔"